Po | Út | St | Čt | Pa | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Domov mládeže | Opraváři | ||
Gastro | Zahradníci | ||
Nástavba | Více akcí | ||
Ošetřovatelé | Celoškolní | ||
Cukráři |
Další účastníci jednání: Mgr. Hana Podzimková, ředitelka školy
Ing. Milan Musil, zástupce ředitelky školy pro teoretické vyučování
Jednání bylo zahájeno ve 9:00 hod. úvodním slovem předsedy školské rady, který přítomné seznámil s programem jednání. Následně předal slovo ředitelce školy, Mgr. Haně Podzimkové. Ředitelka školy podrobně seznámila členy školské rady s výsledky vzdělávání v minulém školním roce a stručně zhodnotila ekonomickou situaci školy. Zdůraznila důležité úkoly pro nastávající období.
Školská rada projednala a schválila aktualizovaný školní řád na školní rok 2020/2021 bez připomínek s výsledkem hlasování: PRO - 3 členové, PROTI - 0.
Školská rada projednala a schválila organizační řád školybez připomínek s výsledkem hlasování: PRO - 3 členové, PROTI - 0.
Oba schválené dokumenty vstupují v platnost dnem 1. 9. 2020. Diskuse probíhala průběžně při projednávání jednotlivých bodů programu.
Předseda školské rady Bc. Luboš Šebek jednání ukončil ve 10.00 hodin.
Zapsal: Bc. Luboš Šebek, předseda školské rady
Ověřovatel zápisu: Ing. Milan Musil, zástupce ředitelky školy pro teoretické vyučování